Via Ravier, Tozal del Mallo (Ordesa)

És 16 de juliol de 2021 i continuem amb la rutina d'activitat per dia... Hem tornat de la Cosmos 1402 a Collegats i ens tornem a escapar cap a Ordesa. Hem fet nit al Camp Base de la vall d'Isàbena, sobre l'altiplà de Les Paüls. Arriben a Ordesa i agafem el bus que ens puja a l'aparcament del Parc Nacional. Ens anem cap el Tozal del Mallo a escalar la via Ravier. Una clàssica que s'ha de fer pel seu espectacular i atlètic itinerari. Pugem per la Faja de les Flors i ja observem la impresionant i vertical paret del Tozal del Mallo. Entrem sense corda per la canal que ens porta a un petit coll des del que ja ens apropem a peu de paret. Comencem amb ganes i gaudim moltíssim de l'àmbient d'Ordesa. Arribem amb bon horari al seu cim i ens relaxem comentant els llargs que acabem d'escalar, mentres baixem caminant per un itinerari amb molta vericalitat i amb unes vistes impressionants. Està clar perquè li diuen la Faja de les Flors...

Tornem de nou al nostre campbase particular i l'endemà ens anirem cap el Midi a intentar escalar el Pilier Sud del Midi d'Ossau.